Název
Název svého firemního profilu na Google uveďte tak, jak vás lidé ve skutečném světě opravdu znají. Je zakázáno přidávat dodatečné popisy, vystihující vaši firmu. Stejně tak neuvádějte popis adresy (např. součástí nákupní zóny, druhé poschodí...) Google váš zápis může změnit, v horším případě pozastavit.
Kategorie
Vybírejte kategorie, které nejvíce vystihují činnost vaší společnosti. Nikoli popis všeho, co nabízíte, ale spíše kdo jste. Proto budete muset vybrat z předem nastavených kategorií. Zákazníkům se bude objevovat pouze primární kategorie, ostatní neuvidí. To však neznamená, že vás Google nebude při vybírání služby uživatelům nabízet, případně si vás přiřadí i do dalších kategorií.
Adresa
Ve svém zápisu zadejte celou, skutečnou adresu. P.O. boxy, virtuální sídla jsou nepřípustné. Více o nastavení se dozvíte v kategorii Mapy Google.
Telefon
Uveďte telefonní číslo, které zákazníky spojí přímo s vaší firmou. Vyberte si své preferované číslo, které se bude zobrazovat ve vyhledávání a mapách. V nastavení lze nově vložit telefonních čísel více, které se ale budou zobrazovat pouze na mobilních zařízeních. Přesměrování nebo placené tarify jsou zakázané.
Otevírací doba
Ukázat zákazníkům, kdy vás mohou navštívit, je velmi důležité. Mějte proto tyto informace aktuální. V nastavení máte možnost označit také otevírací dobu o svátcích, dovolených nebo dle vaší sezóny. Google následně zobrazuje tyto informace v čase. Dokáže také v mapě po zadání navigace do místa určení dát zákazníkům oznámení, že v době příjezdu, po spočítání trasy, již bude zavřeno.
Popis firmy
Popište svou firmu, čím jste výjimeční. Pomocí 750 znaků řekněte uživatelům o svých konkurenčních výhodách a proč si vás mají vybrat. Neuvádějte zde vaše produkty, akce ani slevy. A nakonec: popis firmy podléhá pravidlům. Pokud pravidla porušíte, automaticky se zbarví text a nebudude umožněno popis uložit. (např. URL adresy nebo nepovolená i zavádějící slova k propagaci)
Atributy
V ověřeném firemním zápise přidejte také atributy, které vám Google nabízí dle kategorie vaší společnosti. Jsou zde dva druhy atributů, skutečné (platba kartou, venkovní terasa, bezbariérový přístup…) a subjektivní (večeře ve dvou, vhodné pro děti…)
Tyto atributy se zobrazují na počítači i na mobilních zařízeních v horní části panelu informací. Můžeze tak poskytnout například rychlou informaci o bezbariérovém vstupu do prodejny nebo říci, že váš podnik je vhodný pro rodiny s dětmi.