Poznejte své zákazníky

Správným a podrobným vyplněním firemního zápisu získáte navýšení zhlédnutí vaší firmy ve vyhledávání i v mapách. V některých případech o více jak 100%. Následně je důležité zůstat aktivní, aby jste zákazníkům nabízeli nové informace.

Statistiky vám prozradí co lidé hledali, když viděli váš firemní zápis na Google.

Dozvíte se, jaké byly jejich další kroky po zhlédnutí prezentace. Telefonovali vám? Zadali trasu do navigace nebo navštívili váš web? Všechno přehledně získáte ve statistikách i mnohé další, pokud budete mít ověřený zápis ve službě Google Moje Firma.

Co všechno zjistíte

Jak lidé našli váš firemní zápis

  • Přímé hledání: to jsou zákazníci, kteří vás znají, dostali doporučení, viděli reklamu a hledají přímo vás dle názvu společnosti nebo adresy
  • Nepřímé hledání: zákazník hledal produkty, služby nebo kategorii a našel váš firemní zápis. Při správném a podrobném vyplnění zápisu tato statistika narůstá, neboť aktivitou nabízíte více možností, jak vás lidé najdou.
  • Podle značky: zákazníci hledali vaši značku nebo blízkou spojitost s ní.

Vyhledávací dotazy a počet zhlédnutí

  • Vyhledávací dotazy: služba vám prozradí i vyhledávací dotazy, které lidé zadávají do vyhledávání, když následně viděli váš firemní zápis na Google. Nečekejte však podrobnou statistiku jako např. v Google Analytics, ale mírně vám napoví.
  • Zobrazení v mapách a vyhledávání: zde se dozvíte poměr mezi zhlédnutím firemního zápisu v mapách oproti vyhledávání. V drtivé většině je zobrazení firemních zápisů v mapách, které následuje dotazem na navigaci k vám.

Chování zákazníků po shlédnutí zápisu

Co lidé dělají po zhlédnutí vaše zápisu je rozděleno do tří kategorií:

  • Volání: zákazník využil tlačítka volání ve vašem zápisu a ihned volal.
  • Dotaz na trasu: zákazník zaznamenal svou polohu a vyžádal si navigaci k vám.
  • Návštěva webových stránek: zákazník vstoupil z vaší prezentace přímo na vaše webové stránky. Pokud máte produkty, příspěvky, odkaz na schůzky a nabídky služeb, nabídnete spoustu možností.

Další statistiky pro často hledané

  • Místa dotazů na trasu: tato statistika vám ukáže, odkud vás lidé hledají. Vytvoří se jednoduchá teplotní mapa a vidíte nejčastější místa na mapě při hledání vašeho firemního zápisu.
  • Telefonní hovory: statistika podrobně ukáže, ve které dny k vám lidé volali přímo pomocí tlačítka firemního zápisu.
  • Oblíbená doba návštěvy: pomocí trvalého přihlášení v mobilních zařízeních a GPS polohy zákazníků, získáte i přehled, kdy vás lidé nejčastěji navštěvují.
  • Fotografie: zde můžete porovnat počet vložených vašich fotografií a vložených od zákazníků. Stejně tak počet zhlédnutí po jednotlivých dnech. V kategorii fotografie také zjistíte nejvíce oblíbené fotografie vašeho firemního zápisu.

 

Vkládejte příspěvky, produkty, nabídky a fotografie. Budete si dělat radost při pohledu na zvyšující se zhlédnutí vaší firmy ve vyhledávání i mapách Google.

Nechcete vše studovat? Nastavíme to za vás.