Jak na recenze

Pokud zákazníci vyhledají vaši firmu v mapách, případně ji navštíví, získají možnost napsat ostatním, jak byli spokojeni pomocí recenze.

Odpovědět na recenzi vaší firmy můžete pouze v případě, pokud máte svou firmu ve službě Google Moje Firma ověřenou. Zákazníci poté uvidí veřejně odpověď přímo u recenze s popisem, že odpovídá vlastník zápisu. Autor dostane oznámení o vaší reakci a může případně svou recenzi upravit nebo doplnit. (nikoli znovu reagovat, chatovat…)

V administraci můžete nastavit upozornění na recenze, které zákazníci vložili na vaši firmu a rychle reagovat. Odpovědět můžete prostřednictvím aplikace nebo na desktopu po přihlášení.

Komunikační tón zvolte tak, jací opravdu jste. Buďte upřímní, vždyť budujete vztahy se zákazníky, kteří se k vám rádi vrátí.

Byl u vás zákazník spokojený a napsal recenzi? Poděkujte a napište, že ho rádi zase uvidíte. Pokud někdo napíše recenzi, jistě ocení, že jste si našli čas na odpověď.

Negativní recenze

K negativním recenzím přistupujte s chladnou hlavou. Může se stát, že vám dají dobrou zpětnou vazbu, jak dělat své služby lépe.

Najdou se však tací, kteří vás chtějí úmyslně poškodit. Poté můžete využít možnosti k nahlášení porušení pravidel a Google může takou recenzi odstranit. Co s falešnou nebo úmyslně poškozující recenzí? Více o recenzích si přečtěte v našem blogu.

Odpovídejte na dobré i negativní recenze s nadhledem. Zákazníci ocenění váš přístup a budou se k vám rádi vracet.

Nechcete vše studovat? Nastavíme to za vás.