Řekněte, co je nového

Ověřený firemní zápis Google Moje Firma vám nabízí možnost komunikovat se zákazníky pomocí příspěvků. Máte tak skvělou možnost říci co je nového, upozornit na akce, slevy a chystané události.

Lidé si vás oblíbí, stejně jako vyhledávače pro vaši aktivitu.

Příspěvky se objevují ve vyhledávání i mapách - jak na počítači, tak i telefonu. 

 

Pokyny pro nastavení

Příspěvky mohou obsahovat reklamní sdělení, fotografie i video. Rozdělit je můžete do následujících kategorií:

  • Co je nového: v této skupině příspěvků řeknete zákazníkům, co nového se děje ve vaší firmě. Pomocí fotografie i videa můžete například vystihnout současnou atmosféru, novinku nebo rychlou zprávu. Nelze zde uvést datum, pouze foto, oznámení a odkaz na vaše stránky pomocí tlačítka.
  • Nabídky: jak název napovídá, tento typ příspěvků použijte pro nabídku produktů a služeb. Musíte uvést název a dobu trvání nabídky. Rozšířit příspěvek můžete o foto, video, popis a odkaz na nabídku. Dále kód kupónu nebo smluvní podmínky.
  • Události: přilákejte zákazníky vytvořením události ve vašem profilu. Musíte uvést název, datum začátku i ukončení. Přidat můžete obrázek, podrobnosti události, video a výzvu k akci - odkaz na vaše webové stránky. (název tlačítka můžete zvolit: rezervovat, objednat online, koupit, zaregistrovat se, další informace)
  • Produkty: propagovat své produkty můžete i pomocí příspěvků. Vložený produkt příspěvkem se následně objeví i v kartě produkty firemních zápisů. Musíte zde uvést název a kategorii vašich produktů. Volitelné jsou položky fotografie, cena, popis a podrobnosti produktu. Odkázat na vaše stránky můžete pomocí tlačítka, které můžete pojmenovat: objednat online, koupit, další informace nebo získat nabídku.

Po uplynutí nastavené doby se příspěvky přestanou zobrazovat ve vašem firemním zápisu s fotografií. Zůstane pouze textový odkaz na historii vašich příspěvků, kde je možné si všechny prohlédnout. 

 

Pokud chcete svůj příspěvek nechat na úvodní stránce déle než týden, vytvořte ho v kategorii události nebo nabídka a označte datum trvání. Můžete využít až 364 dní.

Nechcete vše studovat? Nastavíme to za vás.