Přidávejte fotografie, lidé Vás tak ve skutečném světě lépe poznají

Do svého firemního zápisu na Google můžete přidávat různé druhy fotografií, které rozdělíte do kategorií: exteriér, interiér, produkt, v práci, tým a identita. V některých kategoriích i jídlo, pití, atmosféra, menu či pokoje a společenské prostory. Naleznete zde i snímky 360°.

Tyto fotografie se budou zobrazovat ve vyhledávání a mapách Google, ale postupně i v obrázcích Google, Google Earth a v dalších aplikacích ve spojení s vaší firmou. Mohou se však objevit i na stránkách třetích stran, které využívají widgety Google nebo API Google Maps Platform. Přímo v zápisu si je mohou uživatelé přehledně zobrazit v kategorii “od vlastníka.” V nastavení můžete označit vaši preferovanou fotografii, označenou jako titulní.

Přidáváním fotografií zvýšíte o 40% více dotazů na trasu a získáte o 30% více prokliků na váš web než firmy, které to nedělají.

 

Pokyny pro nastavení

Fotografie

Pokud nedodržíte doporučené údaje může se stát, že se fotografie ve vašem zápisu neobjeví.

  • Formát: JPG, PNG, TIFF nebo BMP
  • Velikost: 10kb až 5MG
  • Rozlišení: min. 720 x 720 ne však více jak 3000 x 3000 pixelů

Do svého firemního zápisu nahrávejte pouze své skutečné fotografie týkající se vaší firmy. Doporučujeme fotky na šířku - při zobrazení vypadají mnohem lépe. Obrázky a fotky z fotobanky, GIF obrázky nebo fotografie výrazně upravené filtrem i jinak popsané, nejsou přípustné. Google je označí za nerelevantní a pravděpodobně snímky odstraní nebo je nebude zobrazovat.

Video

Přidat můžete také video, pokud splňuje minimální kvalitu 720p, musí být do 30 sekund délky a nepřesáhnout velikost souboru 100 MB.

Logo

Budujte svou značku i pomocí loga, které nastavíte v kategorii fotografie. Pokud vyplníte základní informace (NAP a otevírací dobu) bude vaše logo znázorněno přímo ve vašem firemním profilu na Google.

3D prohlídka interiéru

Svůj firemní zápis můžete rozšířit o virtuální prohlídku Google Business View, která bude součástí map Google. Získáte další místo, kde vás zákazníci mohou najít. Prezentace dá lidem nahlédnout do vašeho interiéru a pomůže při jejich rozhodování. Navíc si prohlídku můžete umístit na web i sociální sítě. 

Více se dozvíte v samotné kategorii virtuální prohlídka Google.

Věděli jste, že skoro 60% uživatelů upřednostňuje firemní zápisy, které mají fotografie?

Pokud máte více fotografií, které chcete vložit, rozdělte si je do intervalů a vkládejte je postupně. Každou vaši aktivitu Google ocení a vaše firemní prezentace bude mít více zhlédnutí.

Nechcete vše studovat? Nastavíme to za vás.